Kategorie
Koszyk
Kontakt
P.U.H TELS
ul. Batorego 84A
05-120 Legionowo
tel. kom. 502 656 299
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Obszar
Nasze usługi (montaż anten, itp.) wykonujemy na terenie:
- Legionowo
- Warszawa
- okolice
Znajdź produkt:
Reklamacje i zwroty
Zwroty
Zgodnie z Ustawą o unifikacji i doprecyzowaniu regulacji prawnych w obszarze zawierania umów na odległość z 25 grudnia 2014 roku), Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.
- Warunkiem przyjęcia zwrotu jest przesłanie na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość zawierającego informacje o numerze dokumentu zakupu, numerze zamówienia, kwocie zwrotu, numerze rachunku bankowego na który ma być zwrócona kwota oraz zwracanych produktach. W informacji zwrotnej Klient otrzyma numer zwrotu, którym należy oznaczyć paczkę ze zwracanym produktem.
- Przesyłki nieoznaczone numerem zwrotu nie będą przez Sprzedawcę przyjmowane, podobnie jak przesyłki, których zawartość nie jest kompletna i zgodna z przedmiotem sprzedaży.
- Zwrotowi nie podlegają produkty, które są uszkodzone mechanicznie, noszą ślady użycia, badź też których opakowania zostały otwarte.
- Przesyłki wysyłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane.
- Klient zobowiązany jest do dostarczenia wskazanego w formularzu produktu w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania numeru zwrotu. Niedostarczenie przez Klienta zwracanego produktu w terminie 7 dni powoduje wycofanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
- Pieniądze za dokonany zwrot zostaną przelewane na wskazane w formularzu zgłoszeniowym konto bankowe. Zwrot pieniędzy następuje po odesłaniu przez Klienta podpisanej kopii faktury korygującej na adres Sprzedawcy.
- Adres do przesyłania zwrotu: P.U.H TELS, ul. Husarska 12, 05-120 Legionowo
Procedury reklamacyjne
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.
- Koszty przesłania reklamowanych produktów ponosi Klient.
- Wyjątek stanowi sytuacja, gdy niezgodność zamówionego towaru z otrzymanym jest wynikiem pomyłki po stronie sprzedającego
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienia w realizacji zamówień w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, na które nie ma wpływu.